Avdelingen Analytisk CRM er et faglig sterkt analyse- og kampanjeutviklingsmiljø som skal sikre innsiktsbasert tilrettelegging, overvåking og optimalisering av 1 til 1 aktiviteter ved hjelp av stadig bedre data, modeller og effektmålinger.
Om deg
Du har sterke analytiske evner, liker høyt tempo, komplekse problemstillinger og har interesse for å jobbe med å utvikle gode kundeløsninger i skjæringspunktet mellom teknologi og forretning. Du har også:
•Forretningsforståelse og teknisk gjennomføringsevne.
•Høyere utdanning, fortrinnsvis innen teknologi (informatikk, matematikk eller lignende).
•Erfaring med SQL eller lignende programmeringsspråk er en forutsetning.
Om jobben
Som en del av et av Norges sterkeste fagmiljøer innen CRM, vil du inngå i et team som skal bidra til måloppnåelse basert på kundestrategien for privatmarkedet. Arbeidsoppgaver vil være å:
•Planlegge, utvikle, tilrettelegge og optimalisere CRM tiltak i inngående/utgående, digitale/betjente kanaler ved å bruke innsikt og analytiske modeller
•Avdekke potensial i marked, portefølje og teknologi og måle effekter av satsninger/aktiviteter
•Andre ansvarsområder vil være aktuelle avhengig av kompetanse og erfaring
Vi gir deg en spennende og utfordrende arbeidsdag innenfor et strategisk satsningsområde i rask utvikling. Du får konkurransedyktige betingelser, gode karrieremuligheter og kontorplass i nye lokaler i Oslo sentrum.
Søknadsfrist: 12. mai 2016
Spørsmål? Ta kontakt med leder for Analytisk CRM Ariane Grumstad på telefon 97193475 eller e-post ariane.grumstad@gjensidige.no.