Retningslinjer for Nablas arrangementer

Det er fra og med i høst blitt innført standardiserte retningslinjer for alle Nablas arrangementer med betaling eller påmelding og plassbegrensning. Hensikten med retningslinjene er å sikre rettferdighet rundt deltakelse på arrangementer, og konsekvensen av brudd på retningslinjene kommer i form av "prikker".

Kort oppsummert skal systemet sikre innbetaling til arrangementer med deltakeravgift, samt oppmøte på arrangementer med påmelding. Arrangementer med betaling og linjeforeningen selv er avghengige av innbetalingen for å få ting til å gå rundt, og det er veldig uheldig om plasser på gratisarrangementer opptas av folk som ikke møter opp.

Det er ulike regler for de ulike arrangementtypene, og gjeldene regler vil bli opplyst om i informasjonteksten til hvert arrangement.

Retningslinjene finner du her: Rettningslinjer for arrangementer i Nabla

Kommentarer


avatar
Siv-Marie McDougall 4. oktober 2019

Bra informasjon!


Logg inn for å skrive en kommentar

Meta